JUSTIN LÄMNAR SITT HOTELL I PARIS




 ©CELEBUZZ

Kommentarer
Postat av: hilda

2011-03-29 @ 16:23:56
URL: http://hildamarjakarin.blogg.se/
Postat av: hilda

SV; jag tycker inte att jag sakt någonting illa om Justin? jag tycker han är en bra sångare, men tyvärr blir han använd av median. the beatles har varit produktiova i decenier, och de är fortfarande väldigt populära, och det är inte rättvist för alla bra artister att bli jämförda med Justin, tex Michael Jackson, han har gjort musik i 40 år, och han gör det fortfarande, även fast han är död. jag tycker inte att man ska jämföra en sådan legend, han har världens största fanbase och kommer ha i minst tusen år till.



jag tycker inget illa om honom, ska jag säga igen, jag tycker det är kul att han har lyckats, men någon riktig legend tror jag aldrig att han kan bli, sorry om du tar illa upp! du verkade ju snacka mycket om hans ålder, det är dock inget konstigt med att vara känd vid sådan ålder tycker jag? vadfan har det med saken att göra om han är sexton eller sextiofem, det är ändå musiken som räknas. var klok nu



mvh hilda

2011-03-29 @ 16:29:29
URL: http://hildamarjakarin.blogg.se/
Postat av: hilda

sv; jag vill också bara tillägga att han kanske har sålt fler SKIVOR än the beatles, men det är ju för att på sextio-talet hade man vinyl. det är få artister som har sålt fler än the beatles, den ända jag kan komma på är MJ. 1# mest såldt album, 2# mest såld album + mest sålda dubbelalbum, flest grammysar genom tiderna osv. det är bara pinsamt att jämföra.

2011-03-29 @ 16:35:09
URL: http://hildamarjakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0