Just nu... / Right now...

Postat av: Linnea

Just nu sitter jag och pysslar och förbereder inför Justins Sverige-besök! Vi måste ge honom världens bästa välkomnande, eller hur?! Egentligen skulle jag & Fanny träffats redan i söndags för att fixa tillsammans, men båda ligger sjuka :/
Jag klippt ut lite bilder från tidningar och ska nu försöka sätta ihop något sorts kollage tror jag... hm.

Translation: Right now I'm prepering for Justins visit in Sweden! I want to give him something special... hm. Any advices?


Kommentarer
Postat av: evvi

ska han komma till stockholm? :)

eller vart ska han komma egentligen?

vissa säger att han ska komma till stockholm den 30 april.. , men om du får reda på var eller om du redan vet kan du väl kommentera på min blogg?, eller skicka ett mail till [email protected] ?:D

ilovejustinbieber <3 §

2010-04-08 @ 19:41:05
URL: http://evieking.blogg.se/
Postat av: K

Hejsan ! jag är ett stort fan av Justin bieber och är överlycklig att han ska komma till sverige,

jag vill på något sätt hjälpa till med att fixa och så inför hans besök , vill ju såklart också att justin ska trivas här och förhoppningsvis vilja komma tillbaka till sverige inom en snar framtid. Det jag vill komma fram till är att jag mer än gärna på något sätt skulle vilja samarbeta med er och på något sätt hjälpa till att fixa inför hans besök !!!

bara ett mail tillbaka skulle betyda GULD !!

ps. Jag älskar din blogg ! <3

2010-04-09 @ 00:37:25
URL: http://[email protected]
Postat av: emma

vvar har du fått posterna ifrån :D?

2010-04-14 @ 23:23:58
URL: http://emmamattila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0